VARFÖR VARFÖR VARFÖR packade jag inte en osthyvel – jag visste ju att jag förr eller senare skulle bli jävligt trött om jag inte hade en osthyvel.
Cheesy
Madrid... Posted on 09 Mar, 2009 10:32:16- Comments(1) https://bloggen.cajsalisa.net/?p=75
- Share
För att jag kan skriva, och du har ABW (AllButWorking) syndrome.
Eller kanske för att jag har ABW syndrome och du kan läsa.
Eller helt enkelt bara för att alltid retar det någon.
Bloggen har upphört - men Tant Tristiana har startat en egen blogg för sin livsstilskonsultation
- som du hittar på:
livsstilskonsultation.cajsalisa.net
VARFÖR VARFÖR VARFÖR packade jag inte en osthyvel – jag visste ju att jag förr eller senare skulle bli jävligt trött om jag inte hade en osthyvel.
Ska jag skicka dig en? Kul att läsa och se om livet i Madrid. Oväntat konstigt faktiskt.